1 august 2012

I'M HERE. STILL...

Am simțit nevoia să spun că încă mai sunt pe-aici. 
S-au întâmplat multe în ultimul timp. Câteodată vin toate ca un vârtej de tornadă, care apoi își încetinește rotirea aproape de oprire. Atât cât să mai respir și să pot să trag aer în piept pentru următorul vârtej.
Și bune, și rele.
Mă bucur ( parcă cu teamă ) de cele bune. Plâng ( în mine) pentru cele rele.
Aștept să se liniștească tornada și să pot să mai spun din tot ceea ce am de spus. Acumulez.
Pentru că tot ceea ce nu spunem atunci când trebuie spus, tot ceea ce nu facem atunci când trebuie făcut, se va întoarce la un moment dat împotriva noastră. Nu ca să se răzbune soarta pe noi, nu cred în așa ceva, ci doar ca să regretăm pur și simplu că am fost lași, sau neinspirați, sau orbi .Poate că nu vom ști dinainte și precis momentul cel mai bun să fie ales pentru a acționa ( cu vorbe, cu fapte ), dar cu siguranță vom ști că a trecut definitiv când nu mai putem să facem nimic. Prin prisma aceasta a inacțiunii, orice moment e cel mai bun. Decât nici un moment...

4 comentarii:

  1. M-am linistit!

    Nu te mai gaseam pe nicaieri.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, uneori am acest efect de linistire asupra oamenilor, ma bucur ca te-am linistit si pe tine :)!

    La buna regasire, si eu ma bucur sa te revad !

    Big hugs !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine poate spune că un moment e mai bun decat altul. Ceea ce simtim e determinat de ceea ce gandim. Asa că, eu gândesc, rostesc din ce în ce mai des că momentul cel mai potrivit e cel în care s-a intamplat. Pentru ca atunci eram noi pregatiti pentru el, sau pentru că atunci s-au aliniat planetele. Cine stie.... Oricum, pe mine ma ajută. Să accept viața asa cum este.
    Succes si senin!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Semndefoc, bine ai revenit :) !
    Si eu cred ca momentul cand s-a intamplat e ala care trebuia sa fie, si chiar daca uneori consecintele nu ne sunt favorabile pe moment, e semn ca trebuie sa invatam ceva din ce-am facut ;). Si mai sper ca invatam (eu una pentru mine asta sper :) !!! ), altfel ....
    Multumesc de urare, si tie la fel ! O toamna cat mai "bogata" ( nu ma refer la bani !) si mai frumoasa !

    RăspundețiȘtergere